Nedēļas zatlerologs - konkurss lasītājiem

Atveram jaunu bloga sadaļu "Konkurss lasītājiem", kurā iespējams iegūt nedēļas zatlerologa titulu.

Kas jādara? Apskatiet bildi un kā komentāru pievienojiet atbildi uz zemāk uzdoto jautājumu.
Uzvarētāju paziņosim līdz ar nākamās nedēļas konkursa izsludināšanu.


Pirms kāda laiciņa Latvijas prezidents Valdis Zatlers viesojās Briselē, kur tikās gan ar Andri Piebalgu, gan dažām NATO amatpersonām. Darba kārtībā arī preses konference.
Ko preses konferencē Zatlers teica ārvalstu žurnālistiem?

Avoti: NATO

14 comments:

Anonīms teica...

Varu derēt, ka "Mi za oģin Kitai". Pat pirms viņam kāds ko vaicāja.

Anonīms teica...

Žurnālists: (Stādās priekšā un jautā) - Pans Klēšķis, Radio SWH. Sakiet Lūdz...
Zatlers viņu pārtrauc un nomurmina - ir cilvēki, kas neklausās radio SWH...
Seko balss no zāles... Un labi vien ir ka neklausās....

kukumeku teica...

Nu topashu ko latvijaa :

pataisnojaas ka vinja davinashanas lietas ir nokartotas ar latvijas instanceem un ka viss ir ok. un ka vins irl joti godiigs un stradas valsts un eiropas labaa. aamen.

Asterix (Andris, from Riga/Latvia) teica...

Zhurnaalisti: Zatlera kungs, kurp ir ieplaanota Juusu naakamaa viziite?

Zatlers: Uz Staburagu, jo tur ciiniijaas Laachpleesis un Melnais Bruninieks! (Domiigs skatiens taalumaa!)

Unknown teica...

Klusi dūcot caur zobiem: "I want to get away I wanna fly away Yeah with you yeah yeah Oh Yeah"

Anonīms teica...

Zasļers: Itak dobnrij denj! pervom delom hotel bi skazat shto mi za oģin Kitaj!
Piebalgs pabaksta Zasļeru ar elkoni un nomurmina: Valoģa, mēs esam Briselē! Te ir Eiropa!
Zasļers, apjūk, bet negribi, lai citi to mana. Ar vienu roku viņš pakasa sev celi, otru roku noliek uz galda, piebīdās tuvāk mikrofonam un jau klusākā balsī: Nu togda mi za odnu Jevropu...

Anonīms teica...

ĒĒĒ... ĀĀĀ... šis jautājums nav pēc būtības. Lūdzu citu jautājumu...... nē, arī šis jautājums man nepatīk... kaut ko citu, lūdzu....
.. ēēē... nu, tā nav mana kompetence... ir vēl kāds jautājums???

Anonīms teica...

Zatlers: Paldies par sho jautajumu. Es atbildeshu pec butibas. Tatad - pirmkart, ka jau esmu teicis vardam ir liela nozime. Vards var nogalinat, tadelj es labak atbildeshu ar savu piemeru.

Anonīms teica...

Z: Paldies, ka esat ieradušies atbildēt uz maniem jautājumiem. Tikai pa fikso, jo man nav daudz laika!

Anonīms teica...

Žurnālists: Tā tad,ko jūs kā jaunais valsts prezidents vēlaties pateikt tautai?
Zatlers: Nu rspektīvi vēlētos pateiktis visiem maniem draugiem,radim,kas balsoja par mani,Kalvīša kungam-bez viņa man tas nebūtu izdevies! Un protams manam frizierim,kurš manus matus vnm spēj padarīt tādus,kāda ir mana būtiba! Tie taču ir ir skaisti vai ne?! /Domīgais skatiens starp kamerām cenšoties saskatīt savu sejas formu kamerā./

Anonīms teica...

Da pašļi vi vse, nadojelo...gribu mājās!

Anonīms teica...

Z: Latvijas devums Eiropas un transatlantiskajās koalīcijās nakotnē paliks iepriekšējais - kvalificēts darbaspēks, kokmateriāli, sanitāru brigādes konfliktu zonās un pēc pievienošanās Šengenas līgumam decembrī Latvijas kā stabila tilta starp austrumiem un rietumiem izveidi.

Ronya teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Ronya teica...

apsardze, viirietis blakus jau paris minutes peeta manus krushugalinjus