Lānis Jagzdiņš nav klausījis CSDD aicinājumam un tomēr ziedojis savas smadzenes


BETA, 4. jūnijs 2007


Līdz šim priekšzīmīgais pilsonis Lānis Jagzdiņš pirmdien visai Latvijas sabiedrībai atvainojās par nedēļas sākumā paparaci fiksēto neveiklo žestu un izsaka cerību, ka tas nav aizskāris nevienu, izņemot Jagzdiņa labākos draugus. Sabiedrībai un saviem draugiem Jagzdiņš skaidro, ka viņu kā vienu no 100 Gudrākajām Galvām pasaulē tik ļoti aizrāvusi CSDD jaunākā kampaņa, ka viņš tomēr izlēmis ziedot labdarībai savas smadzenes.

„Es viennozīmīgi tagad jūtos daudz labāk un atvieglotāk. Mani ir ietekmējuši plašsaziņas līdzekļi. Es viennozīmīgi tagad jūtos daudz labāk un atvieglotāk. Mani šādi un atvieglotāk. Mani ir ietekmējuši plašsaziņas līdzekļi. Es esmu par kādiem vieglāks. Es esmu par kādiem vieglotāk. Mani šādi un tik pozitīvi ir ietekmējuši plašsaziņas līdzekļi. Es viennozīmīgi tagad jūtos daudz labāk un atvieglotāk. Mani ir tāda sajūta, ka mani ir tāda sajūta, ka mani šādi un tik pozitīvi ir tāda sajūta, ka esmu par kā.”, saka Lānis Jagzdiņš.

Pēc sabiedriskās organizācijas „Atņemtus” un „Kulaks” vērtējuma Jagzdiņa kungam tomēr uz šādu soli nevajadzēja izšķirties, jo Gudrība nav savienojama ar smadzeņu pelēkās vielas absenci galvaskausā. To apliecina arī Jagzdiņa kunga citāts, kuru VDK saņēma jau pēc šeit aprakstītā labdarības akta.

VDK ir noskaidrojusi, ka šāda problēma nav skārusi tikai Lāni Jagzdiņu, bet arī demokrātijas un cilvēktiesību tēvu Džordžu Bušu, kura izteikumu apkopojums pēc, kā baumo labi informēti avoti, altruisma vārdā veiktās smadzeņu amputācijas ir atrodams šeit. VDK sadarbības partneri ārvalstīs ir radījuši tulkotāju, ar kura palīdzību tomēr iespējams saprast, ko vēlas pateikt gan Lānis Jagzdiņš, gan Buša kungs. Lai apmeklētu tulkotāju, spiest šeit.



(c) Stock.XCHNG

Nav komentāru: