Pirmā Truša inaugurācijas balles fotoreportāža

Pirmais secinājums- Truša fani nav vieni, viņiem ir ļoti plašs atbalsts, gan medijos, gan pat Ministru kabinetā. Šķiet ir laba vēsts- Štokijs nav tik oranžs kā viņu mālē.












8 komentāri:

Anonīms teica...

Kādas sejas. Štokijs, kurš par prezidentu netika, un viņa draugs Zanders.

Anonīms teica...

Štokijs, jēee!

Anonīms teica...

Hm... Es ļoti gribētu redzēt Rezidenta grāmatu plaukta jaunieguvumu sarakstu. Lai vismaz ar kaut kādām zināšanām var rēķināties!

Anonīms teica...

Jā, starp citu, vai kāds uzdāvināja arī kādu eposu? Varbūt rezidents varētu dalīties ar Neļska kungu?

Anonīms teica...

"Es tajā pasākumā uzturējos tikai divu cigarešu garumā, jo cerētās literātu un mākslinieku tikšanās vietā ieraudzīju nesaprotamu politisku farsu," Dienai skaidroja A.Štokenbergs, kas uz Jelgavu neesot aizbraucis "dziļi personisku iemeslu dēļ"

Anonīms teica...

Var tikai piekrist Štokijam. Arī man likās dīvaini, ka laba pasākuma vietā sanāca vērot Jaunā laika "shēmotājus". Domāju, ka nevalstiskās organizācijas daudz zaudē pinoties ar Jaunā laika kardināliem - Jaunupu, Kamparu, Kušķi u.c. Tas tikai lej ūdeni uz TP dzirnavām. man ir kauns par tādu valsts prezidentu kā Zatlers, man dziļi riebjas valdošās koalīcijas cinisms un cūcības, tomēr es kategoriski nevēlos, lai tas tiktu skaidrots ar JL atbalstu. Atceroties JL darbu pozīcijā ... brrrr... tādi paši pašlabuma meklētāji un iznireļi kā TP. Jaunups - Pietkēvičš kā divas ūdens piles:)

Anonīms teica...

Pilnīgi piekrītu pēdējam Anonīmam. Es arī tur biju, bet man derdzās redzēt visus šitos JL ļaudis. Pasākuma ideja jau nebija slikta, tikai es patiesi nevaru ciest, ka visa opozīcija tiek saistīta ar jēlajiem. JL ir dulburējuši tik ļoti.... Nu nevajag jaukties Delnai ar JL savādāk patiešām Delnu varēs sākt uzskatīt par JL filiāli...

Anonīms teica...

Manuprāt, nevalstiskajām organizācijām kopā ar individuāliem entuziastiem ir jāveido nopietna intelektuāla opozīcija valdošajai koalīcijai un trusim-prezidentam, taču nedrīkst pieļaut, ka nespējīgas un alkatīgas politiskas partijas (piemēram, JL), šo pilsoniskās sabiedrības cīņu izmanto savu mēŗku sasniegšanai. Par Jaunupu 100% piekrītu!!!